Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

NEPTUN leállás alatti vizsgáztatás rendje

2021. június

 

1) A kiírt vizsgaidőpontok változatlanok maradnak. 

2) A hallgatók jelentkezésüket minden esetben erősítsék meg az oktatók és a tanszéki adminisztrátorok felé emailen a mellékelt jelentkezési lap kitöltésével, legkésőbb a vizsgát megelőző nap 12:00-ig. (Ez alól kivételt képez a június 16-ai vizsganap. Akik 16-ai vizsgára jelentkeztek be, legkésőbb a vizsga megkezdéséig küldjék el megerősítő jelentkezési lapot emailen az oktatóknak.)

3) A fenti eljárásrend követendő abban az esetben is, ha még nem történt meg a jelentkezés a Neptun rendszeren keresztül, vagy a vizsgajelentkezésükben módosulás következik be.

4) A rendszerhiba ideje alatta vizsgák adminisztrációja hagyományosan „papír alapon” történik. A jegybeírásra, egyéb adminisztrációra a rendszer helyreállítását követően utólag fog sor kerülni a Neptunban.

5) Az utóvizsgák, valamint méltányossági engedélyt igénylő vizsgák pénzügyi rendezésére szintén utólag történik. Ilyen esetben a vizsgajegyek beírására kizárólag a vizsgadíjak pénzügyi rendezését követően kerül sor.

 

Letölthető dokumentumok

Rektori utasítás

Jelentkezési lap vizsgára